11 Kasım 2011 Cuma

Mavi Kuş

yüreğimde çıkıp gitmek isteyen
mavi bir kuş var
ama ben onun için çok sertim
kal orda diyorum, kal
seni kimsenin görmesine izin
vermeyecegim
yüreğimde çıkıp gitmek isteyen
mavi bir kuş var
ama ben onun üstüne viski döküyorum
sigaramı üflüyorum
ve fahişeler, barmenler ve manav
hiçbir zaman orda olduğunu bilmezler
yüregimde cıkıp gitmek isteyen
mavi bir kuş var
ama ben onun için çok sertim
diyorum ki
çök oraya, her şeyimi bozmak mı istiyorsun?
işlerimi altüst mü etmek istiyorsun?
...
yüreğimde çıkıp gitmek isteyen
mavi bir kuş var
ama ben cok zekiyim
sadece bazen geceleri dışarı çıkmasına izin veririm
herkes uyurken
derim ki,orda oldugunu biliyorum
üzülme
ve sonra yine içime saklarım
ama biliyorum şarkısını hafifçe mırıldanıyor
ölmesine izin vermiş değilim
ve biz gizli anlaşmamızla öylece
uyuruz…
ve bu bir insanı ağlatacak kadar hoş
ama ben ağlamam
ya sen?

Bukowski

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder